Friday, October 14, 2005

Helg

Fredag! En hel helgs ledighet. Två dagar att göra precis vad man vill. Om man nu hinner. men det är viktigt att faktiskt ta sig den tiden man behöver. Kroppen behöver två dagars vila för att orka med arbetsveckan. Själv funderar jag på att utnyttja dessa dagar till en (eller två) långpromenader, njuta av höstsolen, jobba lite med den här bloggen och mina fotografier samt fortsätta redigeringsarbetet på ett bokmanuskript av en kvinna vid namn Eivor Gabran (oj vilken lång mening). Eller så ligger jag bara kvar i sängen hela lördagen, käkar godis och tittar på någon lagom dålig film. Vi får se. Vad det än blir, så ska jag göra det som just JAG känner för. Och bara njuta...

1 Comments:

Blogger Slim said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:52 AM  

Post a Comment

<< Home