Friday, February 10, 2006

vad man gör istället för att blogga

De senaste veckorna har mitt liv till största del bestått av tre saker. De är:

1.) Jobb. Åker hemifrån vid 7 på morgonen och stapplar in i hallen igen 12 timmar senare. Kul. Njaaa. Tänk vad lite betald planeringstid skulle kännas värdefull.

2.) Tradera. Mitt begär har bara blivit större och större. Igår köpte jag en autograf av Nils Poppe fär 155 kronor. Fynd! Skall ramas in och beundras. Själv ligger min Baker Street skylt uppe i 51 kronor.

3.) Johnny Cash. Jag och Anders såg "Walk the Line" förra fredagen. Äntligen! ag kunde inte göra annat än tycka om den. Till och med Anders, som brukar få något nervöst och stirrigt i blicken så fort cash nämns, gillade filmen. Och nu går soundtracket till filmen varmt över hela Abrahamsberg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home