Monday, March 06, 2006

Grattis Reese!


Reese Witherspoon vann en Oscar för sin roll som June Carter i filmen "Walk the Line". Bra!!! Tycker verkligen att hon förtjänade det. Synd bara att Joaquin Phoenix inte fick en för sin tolkning av Johnny Cash. Han är ruggigt bra i sin roll. Gå och se Walk the line om du inte sett den redan, eller köp den på DVD.

Eftersom jag inte orkar skriva vilka andra skådisar som fick en liten guldgubbe i natt så hänvisar jag istället till www.oscars.com Där finns allt om galan och alla skådisar.

Bilden på Reese är från AP Photo

1 Comments:

Blogger ecka said...

Hola Sara!
Hoppas allt är bra med dig... Jag såg, för första gången, hela Oscarsgalan. Är lite lättare nu när man befinner sig i rätt tidszon. Lite trist tillställning tycker jag... men många bra nominerade filmer i år. Walk the line har blivit en av mina favoriter också... underbar! Har du sett Capote och Brokeback Mountain?? Se!!! Ta hand om dig så länge nu... Puss

9:53 AM  

Post a Comment

<< Home